joi, 17 octombrie 2013

Ce ceri?...e ceea ce vrei cu adevarat?

I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea răbdare. Dumnezeu a spus NU Răbdarea este un derivat al durerilor; ea nu se acordă, ea se învață. 
I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea fericire. Dumnezeu a spus NU. Eu îți dau binecuvântare; fericirea este în tine. ...
I-am cerut lui Dumnezeu să mă scape de durere, Dumnezeu a spus NU. Suferința te face să lași la o parte grijile lumești și te aduce aproape de mine. ...
I-am cerut lui Dumnezeu să crească spiritul meu Dumnezeu a spus Nu Tu trebuie să te crești pe tine însuți, dar mă voi îngriji ca să fii roditor. ...
I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea să-mi încânte viața. Dumnezeu mi-a spus Nu. Eu ți-am dat viață, așa că poți să te bucuri de toate lucrurile. ...
I-am cerut lui Dumnezeu să mă ajute să-i IUBESC pe alții, așa de mult cât mă iubește El pe mine. Dumnezeu a spus…Ahh, în sfârșit ți-a venit ideea cea buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu