luni, 21 noiembrie 2016

Vianna Stibal – Fondatoarea ThetaHealing®

“Mă numesc Vianna. Sunt fondatoarea tehnicii Theta Healing.
Succesul uimitor Theta Healing se bazează pe puritatea muncii, devotamentul profesorilor şi practicanţilor care răspândesc iubirea lor peste multe culturi. Fiecare profesor şi practicant îşi aduce propria experienţă uimitoare, dar tehnica rămâne aceași, pură. 
În 1995 am fost vindecată instantaneu de cancer prin Creatorul a Tot Ceea Ce Este. De atunci m-am vindecat de multe ori prin intermediul Creatorului a Tot Ceea Ce Este, folosind tehnica Theta Healing.       
De prima dată când am avut o vindecare instantanee curiozitatea mea a rămas aceeași; „De ce s-a vindecat piciorul meu atât de repede?” Mulți ani mai târziu am fost diagnosticată cu insuficiență cardiacă. Şi din nou am găsit o modalitate să-mi vindec inima foarte repede. Şi încă o dată m-am întrebat „De ce s-a vindecat corpul meu atât de repede?”, Poate că întrebarea corectă ar trebui să fie „În primul rând, de ce m-am îmbolnăvit?” Ca întotdeauna Creatorul mi-a răspuns cu multă răbdare. Mi s-a spus „Vianna, tu ai un corp viguros. Ar trebui să-ţi binecuvântezi corpul. Încurajează-ţi corpul, nu-l descuraja.”Am fost martoră la mii de vindecări instantanee cu clienţii şi studenţii mei.
Din 1995 mi-am petrecut timpul arătându-le altora cum să facă această o meditaţie simplă pentru a obţine rezultate. Începând cu anul 2000 am început să dau diplome şi altora pentru a putea preda.Theta Healing poate fi cel mai bine descrisă ca o cale de a te conecta la răspunsurile curate, pure. De asemenea permite Participantului să găsească convingerile limitatoare şi să le schimbe instantaneu. Fără planuri pe termen lung, fără citirea de afirmaţii, fără voodoo, doar o simplă realizare şi decizie de a le schimba şi apoi de a fi martor la schimbarea instantanee făcută de Creator. Lucrul cu cele Patru Niveluri de Convingere mi-a fost arătat pentru a putea ajuta clienţii.
 
Oamenii m-au descoperit după ce m-am vindecat de cancer. Cei bolnavi veneau în turme. L-am întrebat pe Creator cum să-i ajut. Unii sau însănătoşit prin simple vindecări. Alţii nu, şi mi s-a spus că aceia credeau că ei trebuie să fie bolnavi. Lucrarea cu Sistemul de Convingeri nu era un lucru nou pentru mine în acea perioadă. Am fost căsătorită cu un hipnotist şi în ciuda divergenţelor noastre, el era bun în ceea ce făcea. Dar hipnoza era un proces îndelungat. Unele convingeri erau genetice şi istorice. Dumnezeu mi-a arătat cum să Lucrez cu Cele Patru Niveluri de Convingeri după ce m-am recăsătorit cu bărbatul meu din Montana, Guy Stibal. Rezultatele erau uimitoare, oamenii veneau de pretutindeni pentru a fi vindecaţi şi învăţaţi. Atunci s-a format și Lucrarea cu Sentimentele. Cartea de Theta Healing şi cea de Theta Healing pentru Avansaţi descriu această tehnică.
 
Pentru că mi-am împărtăşit răspunsurile şi rugăciunile cu lumea, acum există profesori certificaţi Theta Healing pretutindeni. Majoritatea profesorilor pe care i-am instruit sunt uimitori, doar câţiva dintre ei m-au dezamăgit, și încă mă mai dezamăgesc. Totuşi, sunt mânată de un ţel, acela de a împărtăşi ceea ce cunosc. Ştiu că există un Creator a Tot Ceea Ce Este şi că noi facem parte din el. Ştiu că suntem divini şi dacă eliminăm convingerile limitatoare, totul devine posibil.
 
 Am văzut oameni care s-au vindecat şi alţii care nu s-au vindecat. Dar ştiu că Creatorul este Real şi indiferent de religia de care aparţii te poţi conecta la El. “
sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu